Вітаю Вас, Гость

Міжнародний математичний конкурс «Кенгуру-2012» скликає друзів

Первомайської ЗОШ І-ІІІст.№5

        Однією  з  гарних  традицій  в  нашій  школі стало  проведення Міжнародного математичного конкурсу  «Кенгуру»  напередодні  весняних  канікул. Конкурс  проводиться  за  сприяння   Міністерства  освіти  і  науки  України  разом  із   Міжнародною  асоціацією  «Кенгуру  без  кордонів»,  що  працює  під  егідою  ЮНЕСКО. Діти  дуже  люблять  змагатися.   В  2011/2012  навчальному  році  математичні  змагання  проводилися   15  березня  в  усіх  загальноосвітніх  навчальних  закладах за   однаковими  завданнями для кожної  вікової  групи.  В  ЗОШ І-ІІІст.№5 взяли  участь 73  учні, з  них – у  віковій  групі «Малюк» - 28 учнів (2-4 класи), 34 учні – у віковій групі «Школярик» (5,6  класи) та 11 учнів в групі «Кадет» (7,8 класи).

Завдання  конкурсу  цікаві,  розвивають  логіку, є  задачі  на  обчислення,  для  тих,  хто  має  добру  геометричну  уяву, є  практичні  задачі та  задачі, які  пов’язані  з  пошуком  виграшних  стратегій  тощо. Тести сприяють розвитку у школярів  інтуїції, вмінню приймати  рішення  та  аналізувати.  Тобто розвивати саме  ті  якості, які  характерні для  логічного  мислення, дають змогу  краще  підготуватися  в  майбутньому  до  ЗНО.  Наші  діти  кмітливі,  допитливі,  активні,  то ж  нехай  конкурс  «Кенгуру»   стане  їм  добрим  помічником. А тепер всі з нетерпінням очікуватимуть результатів математичного конкурсу «Кенгуру-2012».

        Хай  мандрує  цей  конкурс  по  планеті  Земля,  із  дітьми  всього  світу  Україна  моя!

Професійне зростання вчителя - золотий ключик до успіху

 

Урок – це дзеркало загальної

та педагогічної культури вчителя,

мірило його інтелектуального багатства,

показник його кругозору, ерудиції.

                                                                        В.Сухомлинський

 

В Первомайській ЗОШ І-ІІІст.№5 відбувся семінар-практикум заступників директорів ЗНЗ міста на тему «Професійне зростання педагога як умова розвитку навчального закладу», адже сучасна школа потребує «нового» типу вчителя - такого, що творчо думає, володіє сучасними методами і технологіями освіти, прийомами психолого-педагогічної діагностики, способами самостійного конструювання педагогічного процесу, умінням прогнозувати кінцевий результат своєї діяльності.

Професійне зростання педагога – це безперервний процес, який потребує наполегливої і систематичної праці. Методистом управління освіти Первомайської міської ради Слободенюк С.П. наголошено, що учитель є головною дійовою особою будь-яких шкільних перетворень, які вимагають переорієнтації його діяльності на нові педагогічні цінності, були проведені різноманітні вправи, ефективно здійснена робота в групах тощо.


Вчитель-майстер повинен відрізнятись не лише рівнем високого професіоналізму і володінням сучасних методів навчання, але й витримкою, мудрістю, толерантністю, вмінням приймати правильне рішення у різних ситуаціях. Вчителями-предметниками Андрєєвою І.В., Кушніренко Т.О., Вареник В.В., Ольшевською Г.М., Ходак Н.Р., Чоловською А.Б., Сікорською Г.Ю., Сидоренко О.Є., Якобчуком В.У. були проведені відкриті уроки, здійснено їх самоаналіз.

Складовими успішного формування педагогічної майстерності, запорукою ефективної діяльності вчителя і результативності його учнів є наступні чинники:

-   відповідальна кропітка діяльність;

-   ретельне планування кожного уроку, визначення мети, підбір інтерактивних методів;

-   моніторинг якості засвоєння знань;

-   корекційна робота;

-   систематична самоосвіта.

Адміністрація закладу  поділилася краплинками свого досвіду щодо роботи з підвищення педагогічної майстерності педагогів (фрагмент засідання ШМО вчителів англійської мови, майстер-клас учителя музичного мистецтва Липи О.А.).

Тільки усвідомлюючи власні досягнення і прорахунки можна ставити нові цілі і отримувати значущі освітні результати. Слід зазначити, що вчитель, як і учень, постійно навчається. Кожний урок, ретельно підготовлений і проаналізований, є методичною знахідкою в професійній скарбничці педагога.

 «Учитель-майстер життя,- кажуть у народі, - він продовжується у своїх учнях».


 

Казкова країна дитинства

 

Традиційно, щороку пришкільний табір «Віночок» Первомайської ЗОШ І-ІІІ ступенів №5 радо відкриває двері своїм безтурботним, галасливим вихованцям. Так і цьогоріч, з 28.05. по 15.06.2012 року у таборі відпочили та оздоровилися 207 дітей.


Кожного ранку до школи, ніби до вулика, злітаються маленькі бджілки – вихованці табору. Для задоволення і відпочинку дітей вихователями-трудівницями у таборі були створені казкові умови. Щодня у «Віночку» відбувалися якісь дива: цікаві виховні дійства оздоровчого, спортивного, художньо-розважального спрямування та заходи з охорони життя і здоров’я дітей. Кожен день в таборі – тематичний. Так, у «День фауни і флори» діти у цікавій, ігровій формі дізналися більше про тваринний і рослинний світ; «День здоров’я» ознаменувався захоплюючими змаганнями на звання «кращого знавця олімпійських ігор»; а на святі «Плекаємо  паростки талантів» вихованці показали свої здібності з хореографії, вокалу, декламування.

Для пізнання навколишнього світу проводились екскурсії пам’ятно-історичними місцями міста Первомайська, до краєзнавчого музею, Покровської церкви, в міський парк ім.. Петровського, на пляж, до озера, до зоопарку м. Миколаєва, до парку «Бузький гарт» с. Грушівка.

Незабутні враження у дитячих серцях залишили по собі майстерно підготовлені конкурси інсценованої казки та «Міс табору – 2012». Учасники конкурсів гарно підготувалися: виявили неабиякі артистичні здібності, вміння комфортно відчувати себе на сцені, показали себе майстрами імпровізації.

Виконуючи свою роботу з натхненням, творчим запалом і справжньої любов’ю, учителі-вихователі  запалюють іскринки радості та щастя в дитячих очах. І тому, дітвора з нетерпінням чекатиме наступного року, щоб дзвінкоголосим, гомінким струмочком знову повернутися у свій улюблений  дитячий пришкільний оздоровчий  табір «Віночок».